Retourbeleid
De garanties en de procedure voor retourzendingen zoals bepaald door de wetgeving van de Republiek Estland zijn van toepassing op de bij de online winkel loverte.com gekochte goederen.
De door de klant gekochte goederen kunnen binnen 14 dagen vanaf de datum van levering van de goederen worden geretourneerd.
PRODUCT RETOURNEREN:
- De klant moet ons binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen per e-mail informeren over zijn voornemen om een product te retourneren. info@fits-supplements.com
- Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de consument FITS OÜ informeren door een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) over zijn beslissing om de Overeenkomst te herroepen. Hiervoor kan de consument gebruikmaken van een standaardformulier voor herroeping van de Overeenkomst, dat niet verplicht is. Een standaardformulier voor herroeping van de Overeenkomst is beschikbaar hier. In de aanvraag voor herroeping van de Overeenkomst moeten naast de contactgegevens van de klant ook de maat van het gekochte product, het model, de naam van de fabrikant en de reden voor herroeping van de Overeenkomst worden vermeld.
- Geretourneerde goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn.
- De klant moet de kosten van retourneren dragen, tenzij de reden voor retourneren het niet voldoen aan de bestelling of defecte goederen is.
- Het voor de geretourneerde goederen betaalde bedrag wordt onmiddellijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de verklaring van herroeping, aan de klant terugbetaald. Daarnaast worden ook de verzendkosten aan de klant vergoed.
- De klant kan zich wenden tot de Commissie Consumentengeschillen van de Consumentenbeschermingsraad, die bevoegd is om geschillen voortvloeiend uit het contract op te lossen als de betwiste goederen meer dan €20 kosten (de beoordeling van klachten door de commissie is gratis).
INDIENING VAN CLAIMS:
- Als de bij de FITS online winkel gekochte goederen gebreken vertonen waarvoor de online winkel verantwoordelijk is, zal de online winkel de defecte goederen vervangen.
- Als de goederen niet kunnen worden vervangen, zal de online winkel alle kosten die verband houden met de koopovereenkomst aan de koper terugbetalen.
- De FITS online winkel reageert schriftelijk of in een vorm die schriftelijk kan worden gereproduceerd op de klacht van de consument binnen 14 dagen.


Neem gerust contact op
Neem contact op met onze contactpersonen voor kwaliteitsproducten geleverd!

